26 Haziran 2012 Salı

Sevgililerin Evlenmeye İçin Attıkları İlk Adım

Evli olmanın sorumlulukları hakkında ifade endişeleri başlar özellikle bazen, kocalarının olgunluk eksik gibi hissediyorum eşleri duymak. . Dedim bir eş işittim: Eş. Yeni evli olmanın sorumluluğu istemiyordu '"Kocam beni terk etti ve geçen hafta sonu dışarı taşındı Sanırım beni o halde neden onu sorup durdu ve nihayet o itiraf Biz sadece ben özellikle sorunun ne olduğunu sordum. Birkaç ay evli. Ve onun bana sorumlu olduğu gibi o sadece her zaman hissettiğini söyledi. Edilmiştir O sevmediğimiz söyledi ki onun işi her kararı Onun yaşam tarzı şimdi o beni ilk dikkate almadan sadece kendisi için yapamaz kararlar vardır. Bu hayatımda duyduğum en çılgın şey olduğunu düşünüyorum. Yani, ben hayatım hakkında kararları alırken de onu düşünmek zorundayım, çünkü biz bir ekibiz. Ve buna mükemmel iyiyim. karşılıklı Bazı arkadaşlarım bu onun geçiyor sadece bir dönem olduğunu söylüyorlar. Onlar beni seviyor ve o sonunda fikrini değiştirmek olacağını bilmediklerini söylemektedirler. mı o? "

Kocası onun fikrini değiştirmeye gidiyordu eğer bu eşi anlayamadı. Ama özellikle erken evlilik veya çocuk sorunu veya güvenlik gelip, bu ortak bir sorun olduğunu ona söyleyebilirdim. Ve açık söylemek gerekirse, en karıları bile sıkı kendisine çekmeye çalışarak tepki gösterir, ancak bu dürüst yapabileceğiniz en kötü şeydir. İşte neden.

O Zaten Sorumluluk By Scared ne zaman, O'na daha yakın O'na daha fazla Trapped hissedin yapar çekin için çalışılıyor: Bu bizim sıvıştığını hissediyorum bir şey için kapmak için sadece insan doğasıdır. Sevdiğimiz birinin bizden uzaklaşmaya başlar, o zaman biz onları bize bırakarak korktuklarından daha sıkı tutmak istiyorum. Ve bu normal bir durumdur ve aynı zamanda kesinlikle anlaşılabilir. Ama bu şekilde tutunarak risk hakkında getireceğini bilmeniz gerekir. Çünkü o size sorumluluk panik daha da belirgin olacak, sarılmak hissediyor ve o çok daha bırakmak isteyebilirsiniz zaman. Ben daha iyi bir strateji var olduğuna inanıyorum sonra (ya da şimdiden gitmiştir bile eve gelir) Yani, çok daha sıkı tutmak istediğiniz için doğal olduğu gibi, bu fikrini değiştirir umuyor.

O'na O'nun Claustrophobia hafifletmek Ve O'na Miss You için Oda İzin için yeterli özgürlük ver: Ben şu an bu muhtemelen korkunç bir teklif olduğunu biliyorum, ama bazen yapabileceğiniz en iyi şey onun müttefiki gibi görünen etmektir. Eğer yapabiliyorsanız, o dışına taşımak zorunda değildir, böylece evde ona daha fazla yer vermeye çalışın. Ona bazı oda ve mesafe vermek için sunun. Kesinlikle varsa, ona ihtiyacı olan zamanı vermek için bir süre arkadaş kalmak sunuyoruz. Ben bu tüm bu harika gelmiyor biliyorum, ama çoğu zaman sizden uzağa daha da çeker, böylece sarılmaları çok daha iyi bir seçimdir. Diye terk için bir neden yoktur, böylece ona yer vermek, sonra sık sık klostrofobinin duygularını yitirmeye ve sorun bazen kendisi çözecektir (veya en azından tamir edilebilir olacak.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder